2014. április 12., szombat

4 .Fejezet

Ajánlott zene


~Camill~ 

Nyugodtan állítottam le a kocsit a házam előtt. Akár mit is mond Eddy vagy Rose én élveztem ezt a kis vásárlást . Először is mert nem az én pénzemből vásároltunk , hanem megkaptam annak a nagyra becsült pöcs főnöknek a kártyáját . Másodszor vettem magamnak is egy csomó ruhát , na meg az én drágalátos legjobb barátnőmnek meg az ikreknek is . Vásárlás közben jutott eszembe az a briliáns ötlet , hogy mivel Eleanor elköltözött Louishoz felszabadult egy szoba . Valamiért nem volt szívem ezt a lányt bármelyik férfihoz engedni vagy akár a srácok házába . Voltam már ott , tudom mi folyik ott . Mindegyik nagyfiúnak van egy külön lakása ahol azt csinálnak amit akarnak . Ők pedig a szó szoros értelmébe ki is használják ezt a lehetőséget . Egyikőjük sincs messze . Gyalog 10 perc Harry és Edward háza , majd nem messze most már Louis és El és a többiek . Kiszálltam a kocsiból és vártak , hogy a többiek is hasonlóan cselekedjenek . Egy nagyobb csattanás megvolt, gondolom Ed . Viszont azt még mindig nem értem ő miért is jött velünk . Mindenki azt hinné miattam . Hah ez jó vicc , 15 éven keresztül talán most jött el másodjára ? De lehet sokat mondok . Akkor mi lehet az oka ennek a 90° fordulatnak ? Ez a srác tele van még meglepetésekkel számomra . 
Vártam , hogy halljam megint az ajtó záródásának azt a tipikus puffanó hangját de semmi . Benéztem a hátsó ülésre és Rose drága édesen szundikált . Igaz nagyon későre járt már , és rengeteg mindenen ment át keresztül az elmúlt 24 órában . Még most sem tudom felfogni, hogy nem látom többet Jason mosolygó arcát . Nem fog már megdorgálni minket ha nem tudunk viselkedni . Ő egy fantasztikus apa volt . Egy kicsit a miénk is . Sokan ölni is képesek lettünk volna érte , rengeteget köszönhetünk neki . Eddy óvatosan megkocogtatta az ablakot , mire ijedten kapta fel a fejét a hercegnő . Észbe kapott és ő is kiszállt az autóból . Elismerően mérte végig a házat kívülről . Ez talán nála jót jelent ? Vagy mégsem ? Mivel nem ismerek ezt nem tudhatom . Talán idővel ha közelebb enged magához megtudom . Kezébe vette a csomagjait és Eddy pártfogásával indult a ház felé. Miket nem látok. Valami itt nekem nem stimmel. Lezártam az autót és én is a bejárat felé indultam . Meglepetésemre ott toporogtak az ajtóban , kérdően néztem rájuk .
-Szerintem kamu , hogy barna vagy Cami -dőlt az ajtónak Ed - Te vagy festeted a hajad vagy lelkileg platina szőke vagy .
-Te meg egy kibaszott köcsög -vettem elő a legbájosabb mosolyom .
-Ha befejeztétek az előjátékot Camill be is engedhetnél minket -szólt közbe Rose .
Ja , hogy ezért vártak rám . Oké így már minden tiszta , így már tényleg butának éreztem magam . De milyen előjátékról beszél? Nem győzöm hangsúlyozni néha furcsa ez a lány . Kinyitottam az ajtót majd a kulcsot felakasztottam a szokásos helyére . A másik akasztón is ott volt a szívecskés kulcstartóval  ellátott kulcs . Akkor Andy itthon van , haza jött Holmes Chapelből . 2 hétig volt otthon , amit én is Liam szinte végig szenvedtük . Na jó ő jobban viszont nem mutatta ki , mert ő kemény férfi . De mikor azt hitte senki sem látta ,eleresztett néhány fájdalmas sóhajt . Vagy egy-egy titkosnak gondolt telefon beszélgetés során is megbizonyul ez . Aranyos ezekben a helyzeteiben . Edward rutinosan dobta le a kabátját és rugdosta le a cipőjét ,majd segített(!!) Rosenak. Szerintem ez a gyerek beteg .
-And -kiáltottam el magam de semmi válasz -Andyyyyyy -próbálkoztak újra , eredménytelenül -Andrea tudom , hogy itthon vagy -léptem be a konyhába ahol nem mindennapi látvány fogadott .
Payno felső nélkül , Andy pedig a konyhapulton ült és egymás száját fedezték fel .
-Gyerekek-kiabáltam el magam ,mire szét rebbentek - Nem ismeritek a zoknit vagy nyakkendőt vagy bármit a kilincsre módszert .
-Azt haver ennyire nem bírsz magaddal ?-lépet be Rose és Ed .
-Camiii -ugrott le a barátnőm a pultról és egy hatalmas ölelésben részesített .
-Hiányoztál kislány! -szorongattam meg én is -Liam örülnék ha vissza vennéd a felsőd. -néztem rá mosolyogva.
Zavartan húzta magára az említett ruha darabot ezzel eltakarva kockás hasát. Andy pedig alsó ajkát harapva figyelte mozdulatait. Komolyan, ha így folytatja ki fog folyni a nyála.
- Hozzam a felmosót? - kérdeztem tőle, de csak egy értetlen arckifejezést kaptam - Lassan a nyálad fog folyni utána. - forgattam a szemeim.
- Csak azért mondod, mert irigy vagy .- nyújtotta rám a nyelvét majd oda libegett a barátjához és egy szerelmes csókba forrtak össze.
Komolyan mint egy elbaszott tini lány regény olyan volt ez a helyzet . De igaz irigy vagyok rájuk ,a kapcsolatukra . Ki ne szeretne egy olyan kapcsolatban élni ami csupa szerelem , oda adás és törődés . Mint a tündér mesékben , a herceg rátalál az ő hercegnőjére . Liam pedig egy mázlista .Már az első pillanatban megvolt köztük az a bizonyos szikra . És ez a szikra még mindig ugyan úgy jelen van a kapcsolatokban . Ahogy egymásra néznek , vagy csak össze bújnak .Na jó ez már tőlem is nyálas , lassan vissza köszön a reggelim. Apropó kezdek éhes lenni.
- Srácok maradtok kajálni?- fordultam meg .
- Nem szerintem mi lépünk - nézett Ed Liamre- Zayn valami bulit szervez.
Szép én ezekről miért nem tudok?
- Kan buli. - egészítette ki Liam , elszakadva a barátnőjétől .
Ebben az esetben nem is akarok tudni róla . Elég lesz másnap hallgatni ezeket . Egy ilyen nagyszerű buli során került Harry hasára egy pillangós tetoválás , egyszer levágták Edward haját , Liam akkor vallott szerelmet Andynek és még sorolhatnám miket is műveltek , de egy egész nap nem lenne elég . Összegezve a dolgot ilyenkor jobb tőlük távol lenni . De vissza térve , neki álltam volna össze dobni valami kaját, amikor eszembe jutott Rose. Ott állt az ajtóban és figyelt minket.
-Oh majdnem kiment a fejemből - csaptam a homlokomra - Rose-Andy , Andy-Rose -mutattam be őket egymásnak .
Végűl is csak észre vettem és bemutattam egymásnak őket. A mosolygós szőkés-barna hajú lánynak akire testvéremként tekintek ,a már kevésbé morcos lánynak.Első látásra szimpatikusnak tűntek egymásnak.Talán először látom Roset oldott hangulatban , mióta Harry közénk "dobta". Ahogy ezt gondoltam abban a percben csapódott az ajtó és lábak dobogását lehetett hallani .Majd egy szőke buksi bukkant fel közvetlen utána egy borzos barna , őt követve egy számomra jól ismert csoki barna göndör és végül a mindig tökéltessen beállított fekete .
-Nektek is sziasztok - köszöntem nekik csípőre vágott kézzel és tetetett sértődéssel .
- Camiiii - vékonyította el a hangját Niall és megölelt .
-Bolond vagy Nialler - ingattam a fejem nevetve .
- Szia cica - ölelt meg Zayn és adott egy puszit hirtelen a szám sarkába . Ne értsétek félre , nincs köztünk semmi . Vagyis én nem tudok semmiről , számomra egy jó barát . Igaz mindig húzzuk egymást , de semmi nem történt köztünk . Tény Zayn kibaszott jó pasi és ha nem ismerném úgy akkor tuti ráhajtanék .De így nem , szó sem lehet róla . Meg amúgy engem más érdekel .
-Helló Cami -részesített Louis egy hatalmas ölelésbe .

Vártam , hogy a negyedik, srác is ide jöjjön hozzám de semmi . Kaptam egy alig látható biccentést és egy lenéző pillantást . Nem értem , ez nem így szokott lenni . Valami eszméletlen szarul esett  . Mindentől elment a kedvem . Mi történt ma az emberekkel ? Mindenkinek elment az esze ?
-Camiiil hozol nekem egy poharat -szólt hozzam hirtelen Niall .
-Nincs lábad ? Mi vagyok én cseléd ?Tudod hol vannak azok az istenverte  poharak -rivalltam rá , nem gondolkodtam csak járt a szám . Viszont ahogy kimondtam meg is bántam .
Mindenki furcsán nézett rám . Persze az előbb még mosolyogtam most meg mint egy házi sárkány . Nem akartam rajta levezetni a dühömet . Annyira utálom ilyenkor magam . Képtelen voltam a szemükbe nézni ezért inkább kimentem a teraszra . Meg kerestem a vészhelyzetre eltett doboz cigimet amit stressz helyzetekre tartogattam .Rutinos mozdulattal nyitottam ki a dobozt és húztam ki egy szálat ,majd vettem a számba és elő kotortam egy öngyújtót . Már gyújtottam volna meg mikor egy kevésbé mély és rekedtes hang megszólta mögöttem .
- Azt most azonnal tedd le! - mérges volt tisztán lehetett érezni a hangszínén .
Nem foglalkoztam vele , elengedtem a fülem mellett . Remegő kézzel próbáltam újra meg gyújtani mikor hirtelen Ed kirántotta a kezemből a gyújtót majd a szálat a számból .
- Mondtam valamit .-szűrte ki a fogai között , szemeiben pedig a düh ezer szikráját láttam . Rossz szokásom , hogy ilyen esetekben az ellenkezőjét csinálom mint amit mondanak nekem . Ez most sem volt másképpen . Végig a szemébe néztem úgy húztam elő egy újabb szálat ,majd helyeztem a számba .
-Camill Isabell Fuentes ....-na most már nagyon pipa lehet ha a teljes nevemen szólít -...ha még egyszer meglátom ezt a szart a szádba esküszöm eltöröm mind a két kezed .-hajolt minden szónál egyre közelebb -Megértetted ?
Ilyenkor mindig beparázok tőle , ritkán jön ki belőle ez az énje de akkor mindenki szaladjon amerre tud . Jobbnak láttam ha vissza teszem és jól eldugom újra . Majd eszembe jutott miért is vettem elő , ami hatására újra mérges lettem . Kicsit erősebben csaptam az asztalhoz a dobozt mint kellett volna .
- Cami -lágyult el a hangja - Mi a baj ?-ölelt meg hátulról a derekamnál .
-Az élet. -fújtam ki az eddig bent tartott levegőt majd ráhajtottam a fejem a vállára .
-Mibe fogadunk , hogy kitalálom ? -kuncogott-Magas , majd nem olyan jóképű mint én csak egy köcsögebb verzióba .
-Még annyit sem mondott , hogy csá vagy cseszd meg -dünnyögtem .
-Mert egy hisztis picsa... -rántott vállat -...ne foglalkozz vele ,én akkor is szeretlek. -szorított az ölelésén és adott egy puszit az arcomra .- De tudod , hogy szeret té......
-Ne ne ne mondd ki -tapasztottam a kezeimet a fülemre -Sose fog úgy nézni rám . Mindig csak az a kislány maradok számára .
-Kislány biztos , hogy nem -nevette el magát - és nem tudhatod mit hoz a  jövő . Lehet bele futsz valakibe , vagy bármi történhet .
-Edward ideje mennünk-jött ki Louis .
Vissza mentünk a házba ahol mindenki beszélgetett .Rose Andyvel aminek örültem ,lehet nem is reménytelen eset ez a lány . Gondolkodás nélkül mentem oda a szöszi sráchoz akit ok nélkül bántottam . Majd a nyakába vetettem magam .
-Lo Siento (sajnálom)Niall-suttogtam ,hogy csak ő hallja -Nem akartam .
-Semmi baj ,megesik -harapott a vállamba .
A hirtelen ért fájdalomtól egy kicsit felsikoltottam , amin persze mindenki csak röhögött.
1-1- nevetett Niall .
-Hamar 2-1 lesz belőle -kacsintottam rá.
-Chica(kislány) nagy a szád . De állok elébe -viszonozta a kacsintásom .
Viszont a srácoknak menniük kellett . Nem mint ha nem lennék össze zárva velük  0-24-ben , de ők az én családom . Andy és én gyorsan össze dobtunk egy jó kis vacsit ami nem állt másból mint a jó öreg megszokott sajtos melegszendvics .
Viszonylag hamar elpusztítottunk a vacsit , majd neki láttam elpakolni a mosatlant . Csend volt , hiányzott a hangzavar . Főleg mikor olyan dolog történik velem , hogy agyalok utána . Még most sem tudom , mi baja lehet Hazznek . Néha olyan kiszámíthatatlan , mindig is ilyen volt. Na de pörgessük vissza a mai napot . Először is reggel nem volt semmi , mikor felkeltem ő már , nem volt sehol . Egész nap alig láttam , majd elment Rosért . Utána nem volt semmi baja , vagyis a válla de azért csak nem haragszik .Hisz nem egyszer belém harapott miatta .Utána elmentünk  vásásrolni , csak nem velünk akart jönni ? Ugyan már Camill  ezt te is tudod , hogy baromság .Oké azután haza jöttünk , Liam Andy , Rose , a fiúk . Ácsi ott volt Zayn , csak nem féltékeny ? Nem biztos , hogy nem az . Oké kezdek bedilizni , ha így folytatod Camill bolondok házába kerülsz . És na tessék már saját magammal beszélgetek . Egyenes út a gumiszobába .Teljesen bele merültem a gondolataimban , majd egyszer csak meghallottam , hogy Rose és Andy beszélgetnek .
- Nagyon sajnálom ami az apukáddal történt - szomorodott el a barátnőm .
- Nem mint ha olyan minta apa lett volna - flegmázott Rose - Folyamatosan el volt foglalva azzal a ribanccal . Persze ő is lett a veszte .
Na itt durrant el az agyam . Tudja ez a lány egyáltalán miről beszél ? Látszik , hogy semmit sem tud az apjáról . Sőt a legjobban azt utálom ha azokat bántják akiket szeretek. Az emberek igazán felfoghatnák , hogy a szavaknak milyen súlya van .Pár lépéssel szeltem át a köztünk lévő távolságot és már erősen pofonra állt a kezem .A kezem már a magasba lendült és éppen lecsapott volna mikor Andy megfogta. Enyhén szigorú tekintetével találkoztam , ami egyből vissza rántott a való világba .Majd újra Rose felé fordultam . Rémült és egyben ideges tekintetével találkoztam .
- Semmit sem tudsz az apádról - szűrtem ki a fogaim között - mindent miattad tett , hogy megvédje az életed . Inkább vernéd a segged a földhöz , hogy ilyen apád volt - választ se várva rántottam ki a kezem Andy szárításosból és felrohantam a szobámba .
Az ajtómat hangosan becsapva jeleztem , hogy most jobb ha senki sem jön ide . Egyszerre voltam mérges és a sírás szélén . A fürdőmbe siettem ahol , vettem egy hiper gyors hideg zuhanyt ezzel is nyugtatva magam . Kevés sikert ért el , magamra kaptam a pizsim és befészkeltem magam az ágyamba . Csak egy kisebb lámpa égett , ezzel épp , hogy megvilágította a szobát .Sok volt ez nekem most egy napra . Először Jason elvesztése , majd  Harry és most Rose . Pedig ha tudná milyen szerencsés is valójában . Nem mindenkinek adatik meg egy ilyen apa . Én vagyok rá az élő példa , nem ismerem a biológiai apámat , csak a narkós pöcs nevelő apámat . Azt a személyt aki miatt elvesztettem az anyámat . Azt kívánom bár meg se ismerte volna őt . Akkor anya talán még velem lenne és én nem lennék itt . Nem érezném magam olyan üresnek , igaz itt van nekem Ed és Harry , meg persze Anne mindig is olyan volt számomra mint az anyukám .Amiért életem végéig hálás leszek . Anyukám legjobb barátnője volt , így mikor ő elment egyből a szárnyai alá vett . Ha ő nincs lehet nem is élnék , nem egyszer történt meg , hogy beszívva volt otthon velem az a barom . Ilyenkor rendszerint másztam át Harry szobájába , ő pedig kérdés nélkül fogadott be . Az ablakaink között egy hatalmas fa állt és annak egyik vastag ágán ami szerintem mái napig elbír , másztam át hozzá .Mosolyt csalt az emlék az arcomra . Olyan jó volt akkor még , viszont mostanra szinte minden megváltozott . Ő is és én is , és egyre jobban félek attól , hogy elveszítem . Azt viszont nem élném túl , először nem ismerhettem az igazi apámat , majd a nagyszüleim majd anya .Nem erre gondolni sem akarok , az éjjeli szekrényen lévő képek közül kihúztam egyet . Azt amelyiken Edward , Én és Harry vagyunk . Ez az egyik kedvenc képem , boldogan mosolyogtunk a kamerába akkor még nem tudtuk mi fog történni 2 héttel később .
Az volt életem legrosszabb napja , beszélni is utálok róla . Inkább lekapcsoltam a lámpát és a képpel a kezembe csuktam be a szemem , hogy elfogjon az álom .
Ekkor jutott eszembe , hogy Jason megemlítette , hogy talált  valamit az igazi apám kilétével kapcsolatosan ....


Hát ez lett volna a 4.rész . Reméljük tettszett nektek és elnézést a késés miatt de össze jöttek rendesen a dolgok mostanában mind a kettőnknek . De a múltkor igazán szomorúak voltunk mert csak egyetlen egy komit kaptunk . Igaz a pipák száma nőtt és az is nagyon jó , de néhány véleményre is kíváncsiak lennénk . Köszönjük a díjakat , hamarosan kint is lesznek és az egy plusz feliratkozót :D
PS: Ja és villogtatnám a kis spanyol tudásom :3(Vikk)
Imádunk titeket ♥♥♥

Deni&Vikk

1 megjegyzés:

  1. Úúúúúúúúú csak nem Ed te kis csintalan:DDD♥
    ♥Imádom♥♥♥Imádom♥♥♥Imádom♥
    Ne már Hazz adj nekünk egy kis szerelmet:DDD
    Istenem belehalok a rész hiányba,és te drága Vikkem szeretsz igy hozol nekem sok -sok részt*-* *éhes tekintet*
    Szóval részt por favor:DDD♥
    xxx Claire

    VálaszTörlés