2014. március 8., szombat

2.fejezet

Hey girls :D
Azt se tudom , hol kezdjem . Először is köszönjük a 6(!!) rendszeres olvasót . A komikat , amiért nagyon boldogok vagyunk . Na és a pipák száma :D Iszonyatosan örülünk , hogy tetszik nektek a blog . Ti vagytok a legjobb olvasók . Nem is kívánhatnánk jobbakat . Hát itt is lenne a második rész . Nekem ( Vikk) vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatosan . Nem vagyok vele annyira megelégedve :/ . Szóval nagyon kíváncsi lennék a ti véleményetekre :) Örömmel várunk hideget, meleget . 
Ha tetszik a blog komizz , pipálj iratkozz fel ;) 
Millió és egy puszi 
Deni&Vikk♥
2. fejezet 
Ajánlott Zene

**Rose**


Öt másodperc  elteltével egy kéz ragadott meg és állított a lábamra, pofon vágtam és menekülni akartam mikor rekedtes hangján megszólalt.
-A picsába - fogta az arcát- csak segíteni akarok.
Még mindig remegtem, az elmúlt fél óra eseményei miatt.
Ne bízz senkibe - vízhangzott a fejembe  apám utolsó mondata. Alig láttam valamit a sötétség miatt, így az előttem álló srácot se tudtam nagyon szemügyre venni. Annyi biztos, hogy vagy 2 fejjel magasabb nálam. Széles vállait egy kapucnis felső fedte, fején egy sötét színű sapka, hosszú lábait egy itt-ott szakadt sötét farmer takarta el, majd  végül egy pár bakancsba tűntek el a lábfejei.
- K-ki vagy te?- remegett meg a hangom.
-A felmentő sereg - villantotta meg a tökéletesen fehér fogait.
Még ő lépett egyet felém én abban a pillanatban hátráltam . Ezt eljátszottuk párszor még ki nem értünk a fák takarásából . Akkor a hold fénye megvilágította az arcát . Wow nem semmi . A tekintetem találkozott az ő gyönyörű zöld íriszeivel . Igazán férfias arcvonásai elkápráztattak . Észre se vettem , hogy milyen sokáig tanulmányozom az arcát , csak amikor egy önelégült vigyor jelent meg az arcán .
- Ha kibámultad magad - lépett közelebb - el is indulhatnánk - ragadta meg a kezem. Viszont még időben sikerült kirántanom a szorítása alól.
- Nem megyek veled sehova - meglepődve húzta magasba a szemöldökét, sőt még én is meglepődtem saját bátorságomon.
-Rose ne játsszuk ezt - emelte fel a hangját. Az előbbi nyugodt énje eltűnt, egyre jobban fokozódott benne a harag.
- Honnan tudod a nevem? - majd újra hátrálni kezdtem.
- Tudom és kész - még jobban ideges lett - Hol az apád? El kell húznunk innen a déliek közül szinte mindenki itt, van.
Déliek? Miről beszél? Honnan ismeri az apámat . Apa , gondolatára újra könnyek szöktek a szemembe , de erős leszek . Soha se látott sírni senki . Nem is most fogom elkezdeni .Gondolkodás nélkül megfordított és kezdtem sprintelni minél messzebb az ismeretlentől . Csak hangos szitkozódását hallottam , gondolom nem számított erre a lépésemre . Ilyenkor bánom , hogy ellógtam a tesi órákat , valami pocsék futó vagyok . Egyszer pillantottam vissza , és láttam , hogy követ . Ha lehet azt mondani még gyorsabb tempóra kapcsoltam , mint akit puskából lőttek ki . Utoljára vissza néztem , de hirtelen neki mentem valaminek vagyis pontosabban valakinek . Mivel egyáltalán nem számítottam erre hatalmas puffanással landoltam a földön . Sajgott minden porcikám . Legszívesebben felordítottam volna fájdalmamba . Majd mikor felnéztem Joe vigyorgó képével találtak szembe magam . Lehajolt pont , hogy a fejünk egy szinten legyen .
- Mondtam, hogy megtalállak - automatikusan húzódtam el tőle - Na, cica ne menekülj - rántott fel magához - Tervinek vannak még veled.
- Engedj el te szemétláda - kapálóztam, erre ő pedig szorított a fogásán - Utolsó rohadék vagy. Megbíztam benned. Azt hittem jelentek neked valamit.
- Teljes mértékben igazad van édes- simította meg az arcom, majd a fülemhez hajolt - Néhány gyors menetet. Pont ez volt a feladatom. Az ujjam köre csavarni téged.
Szavai olyanok voltak számomra mintha ezer kést szúrtak volna a szívembe .Bár nem tudom , mit is vártam tőle ezek után . Hülye voltam , hogy akkor oda adtam magam neki Hirtelen rángatni kezdett a kijárat felé , na most biztos meghalok .Már bánom , hogy elszaladtam attól a sráctól .Össze rezzentem amikor egy golyó puffant közel hozzánk .Joe megállt és nem mozdult .
- Mendler engedd el a lányt - hallottam az ismeretlen ismerős hangját, aki elől elszaladtam.
-  Oh, csak nem a nagy Styles személyesen? Mert mit csinálsz, ha nem?- nevette el magát rosszindulatúan, majd a mondat végén megrángatott engem.
- Hidd, el vannak ötleteim - mosolygott ő is .A következő pillanatban , pedig egy újabb golyó repült felénk .
Amilyen gyorsan csak tudtam elhúzódtam Joe közeléből .Szerencsémre annyira lefoglalta a saját testi épsége , hogy nem nagyon figyelt rám .Az ismeretlen hamarabb kapcsolt és felém kezdett közeledni . Most nem , hátráltam tőle , valamiért biztonságosabban éreztem magam , ha ott van mellettem . Csuklómnál fogva húzott maga után egy sötét kocsi felé . Lehet nem kellett volna követnem , de abban a percben úgy éreztem ez a helyes . Helyet foglalt a vezető ülésben még én hezitáltam ,hogy beüljek-e a kocsiba vagy ne ?
- Rose - kiáltott rám.
Határozottsága miatt felrántottam az ajtót és gyorsan becsaptam magam után . Hatalmas gázzal , indult el az autó .Mindig is utáltam száguldozni , mert anya autó balesetbe halt meg 10 éve . Kapaszkodtam az ülés két oldalában , csukott szemmel próbáltam lenyugtatni magam . Ez csak egy rossz álom . Pár perc és megszólal a telefonom és újra iskolába megyek . Apa mosolygós arca fog fogadni a konyhába , és majd csak nevetünk ezen az egész butaságon . Viszont egy hangos csattanás , zavarta meg az álomvilágomat .Majd vissza csöppentem a kegyetlen valóságba . Ekkor bizonyosult bennem , hogy nem egy rossz álom .
- A kicseszett életbe - káromkodott a zöld szemű ismeretlen.
Még jobban a gázra taposott, szinte bele préselődtem az ülésbe, rettegtem. Észre vehette rajtam, mert lassított egy kicsit, mikor már eléggé elhagytuk a házunkat.
- Ígérem, visszajövünk az apádért - emelte rám a tekintetét.
Könnyek gyűltek a szemembe  annak ellenére is, hogy megígértem magamnak azt, hogy senki sem fog látni, sírni.
- Nem kell - töröltem meg a kézfejemmel a szemem , mert nincs szükségem együttérzésre , többet nem fogok nyafogni - Az a ribanc lelőtte - éreztem, hogy mérhetetlen düh és szomorúság önti el a testem. Sosem szerettem Suzant , mindig is éreztem azt a bizonyos rossz érzést vele kapcsolatosan . Folyamatosan titkolózott , de akkor azt hittem van valakije .
Hallottam, ahogy a mellettem helyet foglaló személy káromkodások sorát regélte el. Akkor ő ismerte az apámat, ő is benne lenne abba a bizonyos társaságban? De olyan fiatalnak néz ki, maximum egy évvel lehet idősebb nálam. Rá pillantottam, hirtelen megláttam a felőlem lévő vállánál egy foltban sötétebb lett a felsője.
- A v-vállad - remegett meg a hangom. Sosem bírtam a vért, mindig az ájulás szélére visz.
- Az a rohadék meglőtt. Mert neked pöcsölni kell .
Ez most komolyan azt mondja az én hibám?...

~Camill~

- Egy istennő vagy Cami - dicsért meg a Niall ahogy letettem elé a kért szendvicsét, mire csak a fejem ráztam.
- Erre csak most jöttél rá haver - csapott enyhén a fenekemre Zayn egy huncut mosoly kíséretében.
Több mint 3 éve vagyok egy csapatba ezekkel a fiúkkal. Már észre se veszem az ilyen cselekedeteiket. Mert mindig is olyanok voltak nekem, mint a testvéreim. Pontosítok nem mindegyikük.
- Ésszel fiúk - hallottam meg egy számomra ismerős hangot, ami hatására mosoly jelent meg az arcomon.
- Edward tudod, hogy csak húzzuk az agyát - jelent meg az ajtóban Liam .
Az én pótbátyám , még mindig szúrós szemekkel figyelte őket az ajtónak támaszkodva . Ő mindig is jobban figyelt rám, mint a többiek . Igaz vele és Harryvel együtt nőttünk fel . Tényleg Harry , már több mint 2 órája itt kénen lennie Jasonnel és a lányával . Ah , hogy is hívják ? Nem jut eszembe, pedig tegnap még tudtam. A mosogatógépet becsukva sétáltam oda hozzá és nyomtam egy apró puszit az arcára. Nálunk ez már megszokott dolognak számított. Mikor újra rá néztem, mosolygott, imádom a mosolyát. Erre ő a vállamnál fogva magához ölelt. Mikor elváltunk egymástól, ellökte magát az ajtótól és ő is a konyhába indult. .
-Eddy - szóltam utána - Tudsz valamit a bátyádról?- mire csak nem legesen rázta a fejét.
-Harry már nagyfiú tud magára vigyázni - jött be Louis.
Tisztában vagyok vele nagyokos, mellette voltam 15 éven keresztül. Akkor is féltem , mert sokat jelent nekem . Elő vettem a kedvenc bögrémet és készítettem magamnak egy teát . Általában le nyugata  , remélem most is hatással lesz rám . Éppen , hogy helyet foglaltam a bőr kanapénkon , amikor Louis és Zayn vágódott le mellém . majdnem kiverték a kezemből a poharat . Niall beült a fotelbe és magához vette a távirányítót . Céltalanul kapcsolgatta a csatornákat még meg nem állt valami foci meccsen . Tökéletes mondhatom . Liam a földre ült és a telefonját bújta . Gondolom az én drágalátos barátnőmmel beszélget . Először elleneztem a kapcsolatukat mert még is Liam élete veszélyes , ahogy az enyém is . De ha két ember szereti, egymást ki vagyok én , hogy ezt megakadályozzam ? Elmélkedésemből az ajtó csapódása zavart meg, majd egy lányt lökdösött be rajta Harry. Jaj ne, ideges ergo hisztis, valami nem úgy sikerült, mint ahogy tervezte.
- Figyeljetek rá - lökte közénk a lányt. Majd elindult a lépcső irányába fel a főnökhöz.
- Neked is, szia, haver - integetett Louis neki, mire bemutatott neki - Szeretete határtalan - fordult vissza a TV-hez.
A lány még mindig megszeppenve állt ahol Harry hagyta. Senki sem figyelt rá, kivéve Zayn . Számára minden lány friss hús . Gondoltam majd segítek szegény csajon és a szárnyaim alá veszem . Ahogy felálltam a fiúk közül , kirekedtek a szemei . Mi lehet rajtam annyira meglepő . Elkenődött a sminkem ? Rossz a ruhám? Vagy leettem magam? Vagy lehet eddig csak észre sem vett .A fejemmel intettem neki , hogy jöjjön, de nem vette az adást .
- Lennél kedves utánam fáradni? - tetem fel egy illedelmes kérdést, mire az egyik szemöldöke felszaladt, de nem válaszolt.
- Te hozzám beszélsz? - flegmázott.
- Nem Chris Hemsworthoz - forgattam meg a szemeim - Persze, hogy hozzád.
Elindultam a konyha felé , nem is figyeltem követ vagy sem .Sose szerettem az elkényeztetett lányokat , ő meg tipikus példája rájuk . Igazi kis hercegnő , á meg is van , ez lesz a neve . A konyhában Edward még mindig ott volt , a teflonját babrálta . Le sem tagadhatják Harryvel egymást , rájuk igaz a mondás . Olyanok mint két tojás , de csak kívülről . A személyiségük teljesen más , főleg Harrynek amióta itt van .
- Te már megint itt vagy?- förmedt rá a mellettem haladó lány.
Meglepődtem, nem is kicsit. Honnan ismerik egymást? Eddy is értetlenül kapta fel a fejét és húzta fel az egyik szemöldökét . Majd kérdően rám nézett , mire csak megvontam a vállam .Ránéztem, és ha szemmel ölni lehet, szegény Edward már halott lenne . A csaj szemei szikrákat szórtak , az a mérhetetlen düh sugárzott.
- Találkoztál már magaddal? Nem vagy egy kedves ember. Idehurcolsz, és utána oda dobsz nekik?- vágta csípőre a kezét.
Istenem  azt hiszi, hogy Harryvel beszél. Én hülye, nem is gondoltam erre. Számomra annyira természetes, hogy ikrek. Alig bírtam vissza tartani a röhögésem, pedig már nagyon kikívánkozott. Kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle.
- Utálsz engem, de nem ismersz. Milyen cuki- folytatta a lány .
Camill tarts még vissza , nehogy pofán röhögd . Azt se tudtam , hogy takarjam az arcomat .És szegény Eddy feje , anyám .Na, jó ne bírom tovább , hangosan elröhögtem magam . Még a könnyeim is kifolytak , fájt a hasam .
- Mi olyan vicces ezen?- förmedt rám a hercegnő kisasszony.
- Már bocs hercegnő- töröltem le egy könnycseppet- De ki kell ábrándítsalak .
-  Hercegnő? Van nevem is Rose - köpte a szavakat. Hát persze így már minden világos. Akkor ő lenne Jason lánya.
- Rose ezt a kis prédikációt még egyszer el kell ismételned - fogott el újra a nevethetnék,- Mert rossz embernek mondtad el .2 van belőlük - mosolyodtam el .
Az álla leesett , és értetlen arcot vágott .Hát általában mindenki így szokott reagálni . Igaz nekem nem új ez a dolog . Majd Eddy telefonja megcsörrent és se szó se beszéd kiviharzott , biztos valami , fontos .Nem akartam bunkó lenni ezért megkérdeztem a hercegnőt ,hogy kér-e valamit .
De még mindig enyhe sokk hatás alatt van még . Leültem az asztalhoz és onnan figyeltem . Nagyon hasonlít Jasonre , le se tagadhatná . Szerencsés , hogy ismeri az apját ez nem mindenkinek adatott meg .


- Hercegnő , nem ülsz le ? - mosolyogtam.
Vonakodva , de helyet foglalt velem szembe . Sokáig néztünk farkasszemet ,egyikünk sem szólalt meg .Nem sokkal lehet idősebb nálam , talán egy idősek is vagyunk . A szemeit Jasontől örökölte, ahogy a heves természetét is . Ugyan olyan hirtelen haragú , csak ők hamarabb beszél, mint gondolkozik .Rengeteg mindent mesélt róla az apja . Vajon ő hol lehet ?
- Most komolyan itt fogunk szobrozni? Még a nevedet se tudom- törte meg a csendet. Majd abban a pillanatban nyílt az ajtó és Niall szőke buksija bukkant fel.
- Cami a főnök azt üzeni, hogy intézd, el Harryt utána vele együtt gyere fel - biccentett Rose felé, majd azzal a lendülettel is tűnt.
Intézzem el Harryt? Na jó lehet én vagyok a lelkileg szőke de nem vágom mit akar .Annyira örülnék ha néha érthetően beszélnének . Komolyan ezek a félszavas megoldások néha a sírba visznek .

A mi "szakmánkban" az elintézni 90% azt jelenti , hogy kinyírni . Mivel London egyik legnagyobb bandájának tagjai vagyunk . Felálltam a helyemről és újra elindultam a közös helységünk felé . Rose egyből követett engem , majd együtt léptünk be a helyiségbe . A fiúk még mindig ugyan abban a helyzetben voltak ahogy itt hagytam őket . Annyi kivétellel , hogy csatlakozott a két Styles is .Most értettem meg igazán miért is kell "elintéznem" . A bal vállán a  fehér felsője tiszta vér volt . 
- Tud magára vigyázni mi? - fordultam Louis felé, aki vigyorogva bólintott egyet. Majd gyilkos tekintettel meredtem újra az "áldozatom" felé.
- Nyugi Camill megmarad - bokszolt a  vállába az öccse. Mire fájdalmasan felszisszent.- Bocs bro .
- Ha még egyszer valaki azt meri mondani, hogy bocs, esküszöm, orrba vágom-, förmed rá Harry.
- Rose ülj le egy perc és jövök - közöltem vele majd elindultam az elsősegély dobozért. Megvan miért is volt hisztis Harry , viszont még mindig kérdéses mi is történt ? Hol van Jason ? Visszatérve egyből a sérült felé vettem az irányt, aki teljesen el volt merülve a meccs nézésébe. Elé álltam ezzel jelezve, hogy jó lenne, ha rám figyelne. Próbált a csípőmnél fogva arrébb tolni, de amikor már harmadszor álltam vissza elé, egy huncut féloldalas mosollyal nézett fel rám. Ezzel egy kicsit mindig levesz a lábamról. De nem most nem fogja megúszni  .
- Vedd le a pólód- néztem rá egy picit mérgesen, mire még nagyobb mosolyra húzódtak az ajkai.

- Hmmmm Cami itt mindenki előtt szeretnéd? - csúszottak fel a kezei a combjaimon, mire én azokra egy kurva nagyot rácsaptam.
- Harold mondtam valamit - erre a kijelentésemre halk kuncogásokat hallottam a fiúktól és még Rostól is . Mindenki tisztában van vele , hogy utálja ha így hívjuk . A sejtésem be is igazolódott , a mosolya egyből eltűnt és már az ő zöld íriszei is mérgesen néztek bele az én kékeimbe . Nem szakította meg a szemkontaktust csak akkor amikor eltávolította magáról a felesleges textil darabot . Majd újra morcosan nézett rám , ami engem kissé megmosolyogtatott . Tény , hogy haragszom rá nem is kicsit , de attól még mindig ugyan úgy imádom . Kinyitottam a dobozt és kivettem belőle egy kisebb adag vattát és a fertőtlenítőt . Már éppen áztattam ás az anyagot , amikor megéreztem , hogy a felsőm felhúzódik , majd valami puha csikizte a hasamat. Lenéztem és Harry feje tűnt el , majd meleg leheletét éreztem a hasamon . 
- Harry drága, te mit csinálsz?- vontam kérdőre.
- Még nem tudom - vont vállat - Majd meglátom - motyogott a hasamba.
Komolyan egy óvodás is éretten viselkedik, mint néha ő. Elég furán nézhettünk ki mert mindenki hatalmas nevetésbe tört ki . Louis szó szerint a  hasát fogva fetrengett , ahogy Niall is .Próbáltam nem törődni velük és a sebes vállú haveromra figyelni . Jó a seb nem mély , éppen csak súrolta de akkor is csúnya . Szép lassan érintettem a hideg folyadékos anyagot a napbarnított vállához és töröltem le róla a vért . Majd egyre közelebb kerültem a sebhez . Egy újabb adagot nedvesítettem meg és kezdtem előröl ugyan azokat a mozdulatokat . Elértem közvetlen a seb mellé , mire egy félhangos morgást majd erős fájdalmat éreztem a hasamnál . 
- Te idióta - csaptam a fejére - megharaptál.
- Igen, és ha fájni, fog megint megfoglak - kacsintott.
Már csak nevetni tudok azon mennyire hülye . Szerencsétlenségemre még , párszor belém harapott , aminek tuti nyoma marad . Szépen bekötöztem a sebét és kihúztam a fejét a felsőm alól . Brian jött le és szólt nekünk , hogy a főnök már nagyon vár minket , szóval siessünk . Hát ő nem egy türelmes ember , nem szereti ha megvárakoztatják . Mind egyszerre pattantunk felé és indultunk el , én húztam magam után Roset .


 Harryt meglőtték, Jason nincs itt és a főnök beszélni akar velünk. Ez nem jelent jót....

4 megjegyzés:

  1. #1Pipa
    #1 Komiiii
    Hát nem egy álom olvasó vagyok?XD
    Ha az nem is ti álom irók.
    Ahhhw Harry harapdálj engem is kérleeeeek XDDDD
    Komolyan a szelektívbe kéne már hajítanom az agyam anélkül többre jutnék.xd
    Na de mindegy ennyit a hülyeségemről
    HAMAAAAAAAAAAAR KÖVIT!!!!
    https://www.google.nl/search?q=scream+tumblr&client=firefox-a&hs=KAz&rls=org.mozilla:hu:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=4ycbU9ydCsWe7AaM0ICYAg&ved=0CCoQsAQ&biw=1366&bih=605#facrc=_&imgdii=1pUbX4E0ISJs3M%3A%3B_98FE0KetH0NLM%3B1pUbX4E0ISJs3M%3A&imgrc=1pUbX4E0ISJs3M%253A%3B3VvbUlMAv-Lr6M%3Bhttp%253A%252F%252F24.media.tumblr.com%252Ftumblr_m9mnftvTsx1r71nrjo1_400.gif%3Bhttp%253A%252F%252Ffuckyeahswimmingsues.tumblr.com%252Fpost%252F60026334972%3B320%3B183
    Ez parancs;)
    xxx Claire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen,álom olvasó vagy :3 . Mindig jobbá teszed a napunkat a komijaiddal.Sietünk ahogy csak lehet :D xx Deni

      Törlés
  2. Egyszerűen imádnivaló:) Nagyon tetszik! Engem megfogott a történeted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, örülünk ,hogy tetszett :D

      Törlés