2014. március 14., péntek

3.Fejezet

Hey sweeties !♥
Egy kicsit hamarabb jelentkezünk mint terveztük . Reméljük nem gond :) Huh azt se tudom hol kezdjem :D Először is nem győzöm hangsúlyozni mennyire örülünk és mennyire hálásak vagyunk az első díjunkért amit Alexandrától kaptunk :D Ez egy hatalmas löketet adott nekünk . Ilyenkor vesszük észre , hogy van értelme írni .( Talán nem is rossz amit írunk ) .Nemsokára azt is kitesszük :))Na és a pipák és feliratkozók száma száma wow :D 6(!!) pipa és 9(!!) rendszeres olvasó :D Levakarhatatlan mosolyt csaltatok az arcunkra , gratulálok :D Itt is lenne akkor a 3. rész . Nem lett nagyon hosszú de , se annyira izgi viszont meg van egy kulcsfontosságú dolog benne ami elég fontos lesz az egész sztoriban ;) Ha sikerül befejezni a 4.rész a hétvégén meg kapunk pár visszajelzést azt is megkapjátok .Tényleg sose határozzuk meg , hogy mennyi pipa vagy komi legyen , de nagyon jól esnek nekünk a rövid kis üzenetek is , ezek biztatnak minket :)
Na de nem is húzom az időt , olvassatok és hagyatok nyomot is ;)

Millió és egy puszi♥
Deni&Vikk

Ajánlott zene

**Rose**

A lány aki egy kicsit erőszakos és akinek a nevét még mindig nem tudom , bár ha minden igaz akkor Camillnak hívják , elkapta a csuklómat és elkezdett a magas,kigyúrt fickó után húzni fel az emeletre.Nem tudom ki ő de nem lehet több 25 évesnél.A szőke haja elől a szemébe hullt,arca borostás,testtartása egy kicsit hanyag a szemei alatt pedig fekete karikák éktelenkedtek.Nem hiszem hogy sokat aludhatott az utóbbi időben.Az elmúlt öt percben kétszer szóltak hogy menjünk fel és hogy állítólag valamilyen főnök vár minket.Most az egyszer nem ellenkeztem és mentem a többiek után.Elől ment a szőke hajú,kék szemű srác akinek fura akcentusa van.Lövésem sincs talán Ír. Utána a fekete hajú,aki mióta itt vagyok a cigit le nem teszi a kezéből,mellette a Justin Bieber hajstílussal rendelkező srác,aki szerintem valamilyen szinten a társaságuk bohóca.A hátuknál a két Styles. Fogalmam sincs hogy mi a másik nevük és azzal is erősen próbálkozom hogy ne keverjem őket össze.Mellettük egy magas,barna hajú barna szemű srác aki valamilyen szinten egy kicsit szimpatikus .Végül pedig a liba sort a maffia csaj és én zártuk.
Ha már ő adhatott nekem."becenevet" akkor én is neki. 
Egy hosszú folyosón mentünk végig,a falak fehérek a plafonon néhol repedések vannak ,pár cserepes virág az ajtók mellett amikre már igazán ráfért volna egy locsolás.Éppen rászóltam volna a csajra hogy ha lehetséges finomabban rángasson mikor a folyosó végén lévő ajtó kinyílt előttünk és betuszkoltak rajta.Egy nagy szobába érkeztünk,gyér fény volt bent,egyik oldalon egy bőr kanapé ami előtt egy kis üveg asztal,a padlón hosszú barna szőnyeg terült végig.Ennyit láttam mivel a többiek előttem álltak
-Hol van ? -csapta meg egy mély és erőszakos hang a fülemet.Gondolom nem örül nekem.Hirtelen elálltak előlem így én farkszemet néztem a testes férfival.Fekete haja kezdett őszülni,fekete szeme sötéten ragyogott,amitől még a szőr is felállt a hátamon és a semleges arckifejezéséből semmit nem tudtam kivenni.Fogalmam sincs mit kellene mondanom ezért csak lehajtottam a fejemet és a cipőmet kezdtem fixírozni.
-Nem esett semmi bajod ? - lágyult el hirtelen a hangja amit nem tudtam hova tenni.Csak megráztam a fejem. Kívül semmi bajom de belül romokban heverek.
-Nézd el a szótlanságát eléggé megviselték a ma történtek és...-kezdte volna a 'megmentőm' de a 'főnök' elcsitította.
-Nem , rendben van , megértem,ülj le -mutatott a kanapéra.Inkább nem ellenkezdtem .
-Elszorítod a kezemben a vérkeringést - néztem fájdalmasan a mellettem álló lányra aki még mindig görcsösen markolta a csuklómat.Tuti hogy belilul.Helyet foglaltam majd kezdetét vette a nosztalgiázás.
-Örülök hogy végre megismerhetlek,nyugodtan tegezz - állt elém.Ez elég furán hangzott,mintha arra kaptam volna engedélyt hogy hozzá szóljak
-Legalább te ha már én nem -mondtam mire ha lehetséges még nagyobb mosoly terült szét az arcán
-Kiköpött olyan hangod van mint az anyádnak - mondta mire a hasam görcsbe rándult.Az utolsó ember akiről ma beszélni akarok az anya.
- Velem ne lelkizz én nem dumálni jöttem.Kajak amíg csöndbe voltál, esküszöm hogy bírtalak - szinte köptem a szavakat.Remélem észreveszi magát és abba hagyja ezt a dumát.
-A temperamentumot pedig apádé.Tényleg hol van Jason ? - nézett rám kérdő tekintettel.Tudtam hogy beszélnem kell majd róla valakinek,de azt reméltem hogy nem ilyen hamar.
-Uh..hát..öh-nem akartam kimondani.Nem állok még készen rá.Tudom hogy gyerekes de így van.Túl sok ez nekem.Apa szavaival próbáltam rávenni magam hogy ne kapjon el a sírógörcs és mélyeket lélegeztem.Ha az élet padlóra küld: -állj fel - mosolyogj - és mondd szépen: "Úgy ütsz, mint egy kislány".A szobában lévők valószínűleg úgy néztek rám mint valami őrültre.Soha többé nem engedem meg magamnak, hogy annyira szeressek valakit, hogy elvesztése fájjon.Az az igazság, hogy minden érzés, amivel küzdünk, gyilkos méreg.
-Jason hát ő...ő meghalt- mondta ki az első számú fürtös az igazságot mire a helyiségben lévő emberek még levegőt is elfelejtettek venni.Velem az élen.Meghalt.Meghalt.Meghalt.Meghalt.Ez az egyetlen szó visszhangzott a fejemben és sehogy nem tudtam kiverni.Meghalt.
-Bassza meg -ordította el magát a 'főnök' és hirtelen nekiment az egyik szekrénynek ami azonnal felborult.És ha nem állok fel akkor egyenesen rám.
-Hé, én nem szeretem a lányt viszont fejezd be mert megijeszted -mondta a mellettem álló lány ,mintha itt sem lettem volna.
- Engem nem kötelező szeretni .. Csak annyit kérek, ha már utálsz azt szépen csendben csináld, mert nem vagyok kíváncsi rá ..-fordultam felé és amit mondtam úgy is gondoltam
-És te végig nézted ? -csuklott el a hangja a 'főnöknek' mintha éppen a sírás határán lenne.Ha ez a nagydarab ember képes elbőgni magát itt előttem akkor tuti hogy apa fontos volt neki.Csak bólintottam.A hozzánk közel állók halála nyilvánvalóan erős történés, de nemcsak a veszteség okán, hanem azért is, mert minden halál kimerevíti, a maguk visszavonhatatlanságában kinagyítja mindazokat a tetteket vagy mulasztásokat, legyenek azok bár csak gesztusok, amelyekkel a halotthoz életében kapcsolódtunk. Azok az emberek, akiknek vannak saját halottaik - akiket nem csak eltemettek, de meggyászoltak -, hordozni fogják halottaik múltját, az az övékbe beépül - talán még erősebben, mint a sajátjuk. Az, aki hozzá közel álló embert eltemetett, többé már nem egészen az, aki előtte volt.Sok jó ember maga is meghal kissé, amikor elveszít valakit.
-Az anyukáddal mi van ? -meresztette rám tengerkék szemeit a szöszi.
-Megtennénk hogy nem a halott szüleimről beszélünk ? -csattantam fel, viszont mikor visszanéztem rá bűntudatom támadt.Elvégre is nem az ő hibája -sajnálom hogy ráförmedtem én csak ...-
-Ne parázz,minden oké - villantotta meg fehér fogsorát.
-Igazad van sok minden van amiről beszélnünk kell - mondta a magas férfi majd visszaült az asztalához - Tudod az apád több éve hűséges tagja az északiaknak , azaz nekünk ezen kívül nagyon jó barátom volt .Jól ismertem az édesanyádat is , tudod ők ketten nagyon szerették egymást . Aztán pár évvel ezelőtt történt az a szörnyűség most meg ez.Nem lehet neked könnyű . Sajnálom .
- Nem kell engem sajnálni ! - mintha azt mondtam volna hogy nem akarok a szüleimről beszélni
-Mikor megszülettél nagy csaták voltak itt Londonban,a déliek és az északiak között.Sok jó emberem meghalt abban az időben és a megbízhatóbb emberemre kellett bíznom a kincsünket.Apád adott neked egy medált,nem tudom emlékszel-e rá ezüst,kerek...
-Ezért van ez az egész,egy nyakláncért ? - néztem rá hihetetlen kedve .
-Nem - rázta a fejét - Hanem azért ami benne van,szeretnénk ha ezt visszaadnád nekünk .
- Hát azzal lesznek egy kis problémák -kezdtem el csavargatni el a hajamat.Mindig ezt csinálom ha ideges vagyok.
-Hogy érted ezt ? - szinte láttam rajta hogy próbálja visszafogni magát hogy ne ordítson velem .
-Úgy hogy fogalmam nincs hogy hol van - milyen más értelemben lehet ezt érteni?
-Mi az hogy nincs meg ? Jó hogy arra van időd hogy az ellenséggel barátkozz -csapott idegesen az aszaltra mire a szobában szinte mindenki összerezzent.
Viszont én kezdtem egyre idegesebb lenni.Ki a fasznak képzeli ez magát ?Mi baja van ma mindenkinek velem ? Először az egyik Sytles mert meglőtték állítólag miattam , most meg ő .
-Ne haragudj de a véleményedre jó magasról teszek és ki vagy te, hogy bíráld az életet amit éltem?Nincsen szükségem szemrehányásra .Főleg nem egy idegentől .Tudom, hogy nem vagyok tökéletes. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg arról, hogy a Te kezeid teljesen tiszták. Nem ismersz! Nem tudod mire vagyok képes!- mondtam szinte ordítva- és honnan tudjam hogy te vagy éppen ti nem fogtok átbaszni ? Nekem semmi garanciám erre . Honnan tudjam hogy miest oda adom nektek azt az istenverte nyakláncot nem öltök meg ?    Egyszerűen fogalmad sincs min mentem keresztül, mit éltem át mit láttam és mit halottam! - a szeme sarkában összefutottak a nevető ráncok innen tudtam hogy szórakoztatom. 
Szemtől-szemben álltunk egymással,viszont nem szólalt meg. Nagyon is komolyan beszéltem.Ideges voltam,fáradt és fájt.Minden fájt.Anya emléke az , hogy apa végleg itt hagyott , Joe ,ez a nyaklánc dolog ,fogalmam sincs hogy hol fogok lakni . Semmi pénz nincs nálam se ruha vagy akármi fontos dolog .Hol aludjak? Egy Hotelben pénz nélkül?Lemondóan beletúrtam a hajamba és hátra léptem. Túl fáradt vagyok most egy veszekedéshez.Sok volt ez így nekem.
-Igazad van, sajnálom ,egyszerűen nem hiszem el hogy Jason meghalt .
 Én sem -tettem hozzá gondolatban.
-......Camill menj el vele vásárolni,vegyetek mindent amire szüksége van,aztán vigyétek haza.-sóhajtott egyet majd az ajtó felé mutatott -Várj,ígérd meg hogy gondolkodni fogsz a nyakláncon - nézett rám .
- Ígérem - mondtam majd majd most a bukóbbik Styles elkapta a kezemet és kirángatott az ajtón le , egészen a földszintre.
-Ezt egyszer már eljátszotta a barátnőd - mondtam majd kirángattam a kezemet a szorításából és levágtam magam a kanapéra a szőke gyerek mellé.
-Eszednél vagy ? Vele nem beszélhetsz így és...-szidott volna le  ,de közbe szóltam .
-Ne strapáld magad , majd szólok, ha a fejemben a süket duma nyomot hagy -néztem a szemébe ami szinte feketén izzott a dühtől .
-Te mindig ilyen flegma vagy ? - nézett rám a fekete hajú srác , szájából kivéve az újonnan meggyújtott cigijét.
-Nem vagyok flegma, se bunkó, csak nincs kedvem hozzátok-mondtam figyelmen kívül hagyva a- talán Harry - gyilkoló tekintetét .
-Na rendben,a hercegnővel megyünk vásárolni ki jön velünk ? - váltott hangnemet a maffia csaj.
Hadd ne mondjam a srácok ölték egymást hogy velem töltsék a délutánt.Remélem érezhető az irónia.Azért ez a kis akció megmosolyogtatott.Már éppen kimentünk az ajtón mikor egy hang utánunk szólt
-Majd én - mondta a kedvesebb  Styles. Valamikor csak kiderül hogy a kettő közül hogy is hívják. Igaz a számomra nem fontos neveket nehezen jegyzem meg .Egy jól hallható sóhaj szaladt ki a számon.
-Mi van,tán nem megörültél hogy nem leszel velem egyedül egy kocsiban ? -kérdezte Camill - Ne félj nem ölök embereket , csak ha az a feladatom - kacsintott mire az ütő is megállt bennem . Félve mentem ezek után utánuk.
Viszont az állam leesett mikor beült egy méregdrága AudiR8-asba
-Szép kocsi -szedtem össze egy kedves mondatod ami hatására ezer wattos mosolya lett.

-Ő az én szemem fénye -simított végig a motorháztetőn .
A bongyorka beült az anyós ülésre gondoltam akkor én bevágom magam hátra
-Őszinte legyek vagy kedves ? - erre csak egy ''olyat is tudsz?'' mondatot kaptam ami megmosolyogtatott - Még is honnan futja neked egy ilyen kocsira .
-Á ezt Harrytől kaptam a születésnapomra -indította be ezt a csodát.
- Persze én csak egy boldog születésnapot kártyát kaptam tőle -pufogott a kettes számú Styles .
Akkor a full köcsög Harry és a kevésbé köcsög valami E betűs . Azta Rose te egy zseni vagy -dicsértem meg magam.
Még mindig fogalmam sincs hogy merről jöttünk vagy hogy merre megyünk,de őszintén nem is érdekel.Valamilyen hihetetlen okból kifolyólag azt hiszem megbízhatok bennük.Az út az én részemről csendesen telt,viszont ők elől beszélgettek.Sejtésem miszerint Camillnak hívják beigazolódott és azt is megtudtam hogy a srác neve Eddy .Egy nagy bevásárló központ előtt álltunk meg és őszintén most semmi kedvem nem volt itt dekkolni.Sok mindenkit ismerek és nincs hangulatom most a csevegéshez. Camill leparkolta a kocsiját majd már kiszálltunk mikor az egyik csávó odaordított neki.
-Figyelhetnél jobban is cica, majdnem elütöttél - röhögött össze a haverjaival egy olyan 16 év körüli srác
-Ha nem tetszik ahogy vezetek tűnés a járdára - mutatott be nekik Camill ,és mióta ez az őrület elkezdődött először nevettem fel.
Ő aztán nem sok mindentől fél. Ha nem így ismertem volna meg talán még jó barátok is lehettünk volna.
A Zarától kezdve egészen a Targetig a Chanelen át minden boltot végig jártunk és soha nem hittem hogy ezt fogom mondani viszont el akarok innen tűnni.
-Úristen, egy életre elegem van a ruhákból - borzongott Eddy látványosan miest kiértünk a bevásárló központ ajtaján.
-Még nekem is - mormoltam alig hallhatóan de tisztában voltam vele hogy mind a ketten hallották .
-Hangulat gyilkosok vagytok -förmedt ránk Camill- Komolyan Edward se te se Harry nem tudok normálisan öltözködni nélkülem . Ha nem lennék egy cirkusz már befogadott volna titeket .
Ezen hangosan elröhögtem magam ahogy Edward is . Majd a srác egy hatalmas cuppanós puszit nyomott a lány arcára . Aranyos volt, lehet együtt vannak ? Tény Camill a maga módján szép lány , és Edward hát mit nem mondjak lányok titkos álma.
Már kezdett alkonyodni és a levegő is lehűlt ezért érthető módon kezdtem fázni.
-Most hova megyünk ? - hajoltam az első két ülés közé
-Egy helyre - és Camill ennél többet nem volt hajlandó mondani.
Egész út alatt az ablakon bámultam a fákat amelyek mellett elhaladtunk, és kissé féltem is mert Cami rohadt gyorsan vezetett viszont nem szóltam semmit.A csaj jól megjáratta a kocsiját ,hegyen-völgyön,bokron keresztül mentünk,és úgy éreztem mintha valami erdőben kocsikáznánk.Ha nem is, tuti hogy London valamelyik eldugott részén laknak.Valamikor elaludhattam mert arra keltem hogy a fejem óriásit koppan az üvegen majd a motor leáll.Egy nagy ,emeletes ház előtt álltam....

1 megjegyzés:

  1. Wáow*-*
    Köcsög Harry XD
    És mondd csak Mamiiiii XD♥ most mindd együtt fognak lakni?:)))))
    Hamar kövit követelek.Ez parancs
    xxx Claire

    VálaszTörlés