2014. március 1., szombat

Prológus


Prológus

**Rose **



Történt már olyan veled, hogy egy szempillantás alatt megváltozott az egész életed? Elveszted azokat az embereket, akiket szeretsz? Csalódsz azokban, akik a világot jelentették neked? Akikben feltétel nélkül bíztál és ölni is képes lettél volna értük? Akikről azt hitted mindent tudsz? De az élet képes arra , hogy ezt egy perc alatt megcáfolja . Csalódtam sok mindenkiben és a legjobban én sérültem. Csak egy kérdés .Mi értelme bízni az emberekben?Minél jobban bízol, annál nagyobbat fogsz csalódni.  Azt gondoltam aznap a legnagyobb problémám az lesz , hogy milyen cipő illik a felsőmhöz és hány cukorral igyam a kávém . Tévedtem , mint ahogy mondják emberi dolog . Mi pedig emberek vagyunk akik nap mint nap tévednek . Vannak akik apróságokban és vannak akik ezzel a kis tévedéssel az egész eddigi életüket cseszik el . Hát velem ez történt . Rá kellett ébredjek., hogy az eddigi életem tündérmese volt egészen addig a bizonyos napig . Ha jobban figyeltem volna a környezetemben lévő emberekre talán észre vettem volna az apró árulkodó jeleket . Ha nem csak magammal foglalkoztam volna . És egy teljesen más környezetbe kerülsz mint eddig . Főleg akkor jössz rá mikor mások életét ismered meg .Olyan embereket akik talán külsőleg erősnek mutatják magukat de nem teljesen azok . A legtöbb ember megjátssza magát , egy álarcot visel .Minden nap és néha annyira bele feledkezünk , hogy elveszítjük önmagunkat . Mert mindenki takargat valamit a múltjából vagy éppen a jelenéből. Mert mindenkinek vannak titkai amit magával cipel egész életen át .Lehet , hogy ez a titok egy rossz döntés miatt született. Sokan azt mondják a döntéseink, határozzák meg  az életünket. De vannak helyzetek, amikor rájössz , hogy nem te irányítod a döntéseidet .Így az életedet se......

Hát itt lenne az új blogunk prológusa .Denivel ez a második közös blogunk. Előre szólunk nem lesz egy tündérmese, mint az eddigi munkáink. Lesz benne minden. Néha tartalmazhat trágár kifejezéseket , vagy nem éppen hétköznapi viselkedéseket . Saját felelősségre olvasd ! De nagyon reméljük, elnyeri majd a tetszéseteket . Igyekszünk majd mindig időben izgalmas és eseménydús részeket hozni.Örülnénk pár pipának , kominak és feliratkozónak is :DHa minden jól megy holnap kint lesz az első rész ;)
Addig is sok puszi 

Deni&Vikk



2 megjegyzés:

  1. Wow,ez aztán határozottan valami,nekem felkeltette tetszésem.:)
    És külön szégyen hogy még nem volt komialig várom a kövi részt,ne is várakoztassatok hát.
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  2. Engem megfogtatok! Alig várom a kövi részt! Izgalmas történetnek nézünk elébe!
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés